Hvis du er ejer af en ecommerce virksomhed, så er du sikkert bekendt med hvor vigtigt et værktøj Google Shopping er for dig. Dine potentielle kunder forventer at få de mest relevante produkter vist,…
Før man taler om en designmanual, taler man først om visuel identitet. Din visuelle identitet handler om at skabe et helt og fuldkomment design med en rød tråd der forbinder alle de forskellige designelementer….
YouTube er en søgemaskine ligesom Google, hvor man kun finder videoer. Platformen har eksisteret siden 2005, og i 2006 blev de opkøb af Google, som i dag stadig ejer virksomheden. YouTube er i dag…
Sidder du ofte og bruger meget tid på at hoppe frem og tilbage mellem de forskellige interfaces for at få indblik i, hvordan dine data ser ud? Og har du svært ved at fastlægge…
Du har måske hørt om Google Ads Scripts. Måske har du endda siddet tilbage med tanker som: Hvorfor er det overhovedet relevant at bruge til min annoncering på Google? Jeg er ikke programmør, så…
Performance Max, også kendt som Maksimal Effektivitet på dansk, er Googles erstatning til kampagnetyperne, Smart Shopping og Lokale Annoncer. Performance Max blev egentlig lanceret tilbage i slut 2021, men kampagnetypen har været i beta…
Som du måske har hørt, så er Google Analytics 4 (GA4) kommet for at blive. Google har nemlig annonceret, at Google Analytics UA stopper med at indsamle data fra 1. juli 2023. Dermed bliver…
Marketing er en essentiel proces for alle virksomheder. Uanset hvor godt dit produkt eller din service er, vil din målgruppe aldrig finde ud af det uden ordentlig markedsføring. Og her kommer vigtigheden af at…
Liveshopping på Facebook er en interaktiv måde at sælge varer på, få direkte kontakt med seere og få fat i potentielle kunder – alt sammen i realtid. Men hvad er liveshopping på Facebook? Når du…